Thursday, August 28, 2014


OMEGA GUARD MEMBANTU TURUNKAN BERAT BADAN

Info2 ni .. jangan tak tahu, Omega 3 yang terkandung dalam Omega Guard Shaklee bukan setakat kurangkan kolestrol, sihatkan jantung tapi ia juga membantu menurunkan berat badan dengan efektif.

Perlu tahu ya, KITA sebenarnya memerlukan sumber omega 3 KERANA tubuh kita tidak dapat menghasilkan EPA dan DHA yang terkandung dalam Omega 3.
 
Pengambilan supplement Omega Guard setiap hari boleh membantu menyokong keperluan omega 3 harian anda terutamanya untuk menjayakan misi menurunkan berat badan.
 
WOW !!!


BAGAIMANA NAK TURUNKAN BERAT BADAN DENGAN OMEGA GUARD
 
Omega 3 berperanan meningkatkan aliran darah dalam badan ke otot semasa bersenam di samping membantu meransang enzim yang membawa lemak yang tersimpan.
 
Ia akan ditukarkan menjadi tenaga dan seterusnya menurunkan berat badan anda secara tidak langsung.
 
Secara umum, kebanyakkan kita tidak mampu mengambil jumlah Omega 3 yang mencukupi berbanding orang eskimo yang sememangnya 'IKAN' merupakan makanan ruji mereka dan kerana itu lah dengan pengambilan supplement Omega 3, ia sangat membantu mendapatkan jumlah Omega 3 yang diperlukan oleh tubuh bagi membakar lemak2 yang tersimpan di dalam tubuh.

 
BUKAN ITU SAHAJA !!
 
Kadar OBESITI di negara-negara  Norway dan Jepun yang rakyatnya gemar menikmati ikan adalah lebih rendah berbanding negara-negara lain kerana DIET MEREKA KAYA DENGAN dengan Omega 3. 

Dengan pengambilan Omega 3 secara konsisten, dapat membantu meneutralkan masalah hormon leptin anda yang memberi isyarat lapar dan kenyang kepada otak. Tanpa anda sedari, hormon leptin yang tidak berfungsi dengan baik gagal memberi isyarat lapar dan kenyang dengan baik ke otak dan menyebabkan kita terus mengambil makanan walaupun sebenarnya tubuh perlukan tambahan air bukan makanan.

PENTING !!
 
Masalah hormon leptin yang GAGAL berfungi dengan baik imerupakan antara sebab kenapa anda yang sedang berdiet gagal turunkan berat badan.


BETAPA PERLUNYA MEMILIH SUPPLEMENT OMEGA 3 YANG SELAMAT

OMEGA GUARD SHAKLEE mengandungi 7 jenis asid lemak Omega 3. Bukan itu saja, Omega Guard Shaklee juga sangat selamat untuk anak anak dan keluarga kerana ia bebas dari bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri dan toksik.
 
Tambahan pula, Omega Guard Shaklee tidak dihasilkan daripada minyak hati ikan yang mengandungi toksik.
 
 
Pada anda yg berminat untuk mendapatkan Omega 3 ini, sila hubungi saya
 
 
 
NANI RAZAK
SID 1085689
SMS/WASSAPP : 0197995527
COD area Skudai, UTM, Kangkar Pulai Johor
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment