Saturday, August 9, 2014

MEALSHAKE NUTRISI LENGKAP UNTUK ANDA

Assalamualaikum ..

ANDA MEMPUNYAI ANAK YANG BERMASALAH ?
JOM KITA BACA DAN KETAHUI TENTANG NYA DAN CARA2 MENGATASINYA ..




Pasti ramai ibu bapa yg risau apabila anak2 tidak berselera makan. Bila anak2 tak berselera pastinya anak2 kekurangan zat dan vitaminkan.
 
BAGAIMANA CARA MENGATASINYA ?

Meh berkenalan dengan MEALSHAKE yg memang sentiasa jadi sebutan dan rebutan pada ibu bapa yg telah mengamalkan dan tahu khasiat dan kebaikkannya.

Kandungan mealshakes dapat membantu kanak-kanak anda.

1. Vitamin B, Zat Besi & Zinc (Multivitamin)

- Majoriti kanak2 autisme merupakan ‘picky-eater’. Kehadiran vit B, zat besi & zinc membantu meningkatkan selera makan & menambah nutrisi dlm badan.

2. Lactalbumin

- Mengandungi organisma protin yg sangat berkualiti & mudah diserap ke dlm tubuh. Kandungan LACTOFERRIN(pre-biotic) yg terdapat di dalam Lactalbumin membantu meningkatkan sistem imun badan kanak2 autisme.

3. Kalsium Magnesium

- Membantu menstabilkan kadar denyutan jantung, menenangkan aktiviti hyperaktif kanak2 autisme & membendung/mengurangkan masalah kencing malam.

4. Protein (tidak mengandungi laktosa)

- Pengambilan protein semasa sarapan memberi tenaga kpda kanak2 autisme utk menjadi lebih fokus, meningkatkan lagi tumpuan pembelajaran & membantu tumbesaran.

5. Vit B, lecithin soya & magnesium

- Vit B memainkan peranan penting dlm penghasilan enzim yg diperlukan otak. Manakala, Lecithin soya membaiki fungsi otak.
- Antara manfaat pengambilan vit B & magnesium oleh kanak2 autisme:
* mengurangkan masalah tingkah laku, improved eye contact, penumpuan yg lebih baik & peningkatan dlm pembelajaran.

6. Fiber

- Membantu masalah penghadaman yang dialami kanak2 autisme yg berpunca dari pemakanan yg tidak berkhasiat, pengambilan ubat-ubatan, sindrom usus bocor dan lain-lain penyebab.

NOTE:
Bagi kanak2 yg Autisme, pengambilan Omega Guard adalah SANGAT disarankan kerana Omega Guard merupakan supplemen minyak ikan yang PALING LENGKAP di pasaran. OmegaGuard mengandungi asid lemak omega-3:  EPA & DHA yg membantu perkembangan otak.




Dengan kehidupan seharian yang sentiasa aktif dan serba pantas, kanak-kanak tidak mempunyai masa yang cukup untuk menikmati makanan yang seimbang atau sesetengahnya tidak gemarkan sesetengah makanan seperti sayur atau buah. Disebabkan itu, perkembangan minda & fizikal mereka mungkin terjejas dan menyebabkan mereka mudah jatuh sakit.
 
Mealshake Shaklee menjadi pilihan terbaik kerana ia merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic.  Rasanya yg enak, boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek2 lain.  
 
Mengandungi 19 vitamin UTAMA dan MINERAL TAMBAHAN, dihidangkan seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat.  Pilihan PROTEIN yg terbaik untuk anak2 dan anda.
Setiap bancuhan Mealshake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat.
 
SIAPA YG MEMERLUKAN MEALSHAKE ?
 
  • Kanak2 yang kurang selera makan dan kerap SEMBELIT
  • Kanak2 yg menghidap ASMA, BATUK dan SELSEMA yg kerap
  • Kanak-kanak yang OBES
  • Ibu mengandung dan menyusu yang tidak  gemar menelan vitamin berbentuk tablet kerana Mealshake nie berbentuk serbuk dan berperisa vanila yang lazat
  • Sangat bagus bagi mereka yg ingin mengawal, menambah dan memantau berat badan
  • Pesakit dalam proses pemulihan dari operation
  • Mereka yang inginkan kulit cantik dan kekal sihat 
 
ANDA PERLU TAHU ? DENGAN HANYA SECAWAN SAHAJA ..
 
Mealshake adalah hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan dan yang pasti memang digemari oleh seisi keluarga.
 
 
• Sarapan segera yang berkhasiat
• Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
• Hidangan segera untuk para atlet
• Kudapan menarik pada bila-bila masa
• Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium
 
 
Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik dan Mealshake mengandungi semua ASID AMINO yang ASLI.

TESTIMONI YANG MEREKA YANG BER MEALSHAKE
 
Testimoni 1

Testimoni 2

Testimoni 3

#Nota Untuk Anda : Testimoni ini bertujuan sekadar berkongsi cerita dgn pembaca blog ini..Namun harus diingatkan bahawa vitamin Shaklee bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau mengubati apa jua masalah kesihatan ya. 

Berminat untuk mendapatkan Mealshake, jemput wassapp saya SID ANDA di 0197995527
 
 
 

No comments:

Post a Comment