Tuesday, August 26, 2014

HERBAL CREAM MUTLTI-PURPOSE CREAM SHAKLEE

 
Saya suka sangat2 dengan krim Herbal Blend ni sbb semuanya bermula dari hero saya yang bijak ni hihihi ..
 
 
Asyraf sering kali kena ruam/gatal2 di bahagian tuttt nye (malu nk sebut jadi saya tulis tut je lah ya hehehe). Setiap kali selepas mandi mmg saya rajin2kan sapu krim Herbal Blend ni, alhamdulillah mmg nampak perubahan sangat .. ruam/gatal2 cepat hilang. Kalau ada luka2 pun saya akan sapukan krim tersebut dan Alhamdulillah luka cepat kering dan sembuh. Baru2 ni, jari asyraf melecur sbb terpegang exzos motor ayah .. saya cepat sapukan krim .. mmg tiada gelembong pada jari2 tersebut seperti mana yg selalu kita2 alami bila terkena/terpegang benda2 yang panas.
 
Sebab tu .. saya sangat syorkan untuk setiap rumah memang perlu 1 tiub Herbal Blend ni. Anda pasti puashati.
 
KENALI DULU APA ITU HERBAL BLEND MULTI-PURPOSE CREAM
  • Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kak.
  • Dingin, bermentol dan tidak berminyak.
  • Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk daun sage, horse chestnut, bunga yarrow dan rosemary.
 
KEBAIKKAN HERBA  BLEND .. THE MAGIC2 CREAM
 
 
Jom saya kongsikan pula antara kebaikkan krim yang unik ini :
Merawat eczema dan gatal-gatal akibat gigitan serangga
 
Herbal Blend sangat berkesan dalam merawat kesan gigitan nyamuk/serangga serta ia juga mampu merawat eczema.
 
Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah
 
Bermasalah tumit kering dan pecah sering berlaku kepada sesiapa sahaja lebih2 lagi jika seseorang itu banyak berdiri dan berjalan. Ambil dan sapukan sedikit krim Herbal Blend ini pada tumit setiap hari dan hasilnya ... alhamdulillah.
 
Ubat luka atau melecur
 
Rupa2nya krim Herbal Blend pun boleh digunakan bila ada luka2, kesan calar atau terkena benda2 yang panas. Sapukan krim Herbal Blend ni pada luka2 terbabit, insha allah .. cepat baik dan kering. Mmg best betul krim ni ..
 
Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu
 
Luka pada puting akibat gigitan si kecil ? Ohhh mmg pedihkan !Pada ibu-ibu yang sedang menyusukan anak, krim Herbal Blend sangat2 membantu untuk merawat luka tersebut. Ibu2 tak perlu risau sbb Herbal blend ni sangat natural, tiada bahan kimia dan dijamin selamat untuk semua.
 
Menghilangkan parut
 
Sekiranya ada parut akibat chicken pox atau campak, sapukan shj krim Herbal Blend. InsyaAllah parut akan pudar dan menghilang.
 
Ruam pada bayi
 
Bayi sering kali atau senang cerita mudah terkena ruam, terutamanya ruam lampin. Adakalanya sampai melarat-larat. Ibu2 tak perlu lagi risau2 kerana krim Herbal Blend mampu melegakan rasa pedih dan insya allah membantu merawat ruam tersebut. 
 
Losyen harian
 
Ini paling best ! hihihi ..
Saya sekeluarga menggunakan krim Herbal Blend sebagai losyen harian supaya kulit sentiasa lembut. Krim Herbal Blend ni tidak berminyak. Memangnya nyaman dan selesa. Tak caya ? Cuba ler ...
 
 
BERAPA HARGA UTK 1 TIUB HERBAL BLEND ? 
 
Herbal Blend disediakan dalam tiub dgn berat 113 gram (4 oz) dan tahan sehingga 4, 5 or 6 bulan bergantung pada cara penggunaan anda. Harganya sangat berpatutan dan mampu milik .. 1 tiub krim Herbal Blend hanya bernilai RM27.50 shj.
 
 
JOM BACA APA KATA MEREKA YANG TELAH BER HERBAL BLEND SHAKLEE
 
Testimoni 1
 
 
Testimoni 2
 

Yang ni testimoni saya sendiri tau .. hihihi
Sebab tu saya like2 sangat dengan Herbal Blend Cream
 

 
Sekiranya berminat mendapatkan Herbal Blend Shaklee, sila hubungi saya :
 
 
 
NANI RAZAK
SID 1085689
SMS/WASSAPP :  0197995527
FB :  http://www.facebook.com/sayangkupelangi
 
 

No comments:

Post a Comment